To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Snapchat: Ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια τα έσοδα

Snapchat: Ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια τα έσοδα
Το Snapchat ανακοίνωσε ισχυρή διαφημιστική ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο του 2021, αλλά επικαλείται «σημαντικές δυσκολίες», που περιλαμβάνουν τις αλλαγές απορρήτου στο iOS της Apple, που περιόρισαν το ad tracking και «ανέτρεψαν πολλές από τις βιομηχανικές νόρμες και συμπεριφορές των διαφημιζόμενων», όπως αναφέρει το πρόσφατο report της εταιρείας.

Η social media εταιρεία ξεπέρασε το 1 δισ. δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα τριμήνου για πρώτη φορά το τρίτο τρίμηνο του 2021, φτάνοντας τα 1.067 δισ., ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 57,3% αποτελεί μια σημαντική επιβράδυνση σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα, είναι πιο γρήγορος από τον προ-Covid ρυθμό ανάπτυξης και συμβαδίζει με τον μέσο όρο που κατέγραψε το διάστημα από το τρίτο τρίμηνο του 2020 στο πρώτο τρίμηνο του 2021.

Ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν ακόμα πιο γρήγορος στην Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά του Snapchat, εκεί όπου τα διαφημιστικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 64,5%. Στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο, ήταν μικρότερος, αν και έφτασε το 49,6% και 30,4% αντίστοιχα. Το Snapchat κατέγραψε επίσης σημαντική ανάπτυξη χρηστών στο τρίμηνο, προσθέτοντας 13 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, με τον συνολικό του αριθμό να ξεπερνά τα 300 εκατομμύρια για πρώτη φορά. Ωστόσο, η εταιρεία περιμένει τους τρεις τελευταίους μήνες της χρονιάς να είναι μια πρόκληση. Οι αλλαγές στην iOS πλατφόρμα, το disruption στην εφοδιαστική αλυσίδα και η έλλειψη στο ανθρώπινο δυναμικό σημαίνουν πως το Snapchat προβλέπει πως η ανάπτυξη των διαφημιστικών εσόδων το τέταρτο τρίμηνο του 2021 θα είναι ανάμεσα στο 28% και στο 32%, δηλαδή στα 1,165 εκατ. δολάρια και 1,205 εκατ. δολάρια.
TAGS: Snapchat