SoMe: Στα 11 δις. τα διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ
Το Facebook, το Instagram, το Snapchat, το TikTok, το X και το
YouTube δημιούργησαν συλλογικά περίπου 11 δισεκατομμύρια δολάρια
σε διαφημιστικά έσοδα στις ΗΠΑ από ανηλίκους μέσω διαφημίσεων την
περσινή χρονιά, σύμφωνα με μελέτη από το Harvard T.H. Chan School
of Public Health.
Οι πλατφόρμες δεν δημοσιοποιούν τα έσοδα από ανηλίκους, αλλά η έκθεση του Χάρβαρντ εκτιμά ότι τα περισσότερα κέρδη από παιδιά 12 ετών και κάτω προέρχονται από το YouTube με 959,1 εκατομμύρια, ακολουθούμενο από το Instagram με 801,1 εκατομμύρια και το Facebook με 137,2 εκατομμύρια. Μεταξύ αυτών των ηλικιών 13 έως 17 ετών, το Instagram δημιούργησε τα περισσότερα εκτιμώμενα διαφημιστικά έσοδα με 4 δισεκατομμύρια δολάρια, ακολουθούμενο από το TikTok με 2 δισεκατομμύρια δολάρια και το YouTube με 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στο Snapchat, το 41,4% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων το 2022 εκτιμάται ότι προέρχεται από τα 17 και κάτω, ακολουθούμενο από το 35% στο TikTok, το 27% στο YouTube και το 16% στο Instagram. Τα έσοδα από άτομα κάτω των 18 ετών είναι συγκριτικά χαμηλά για το Facebook και το Twitter, όπου το εκτιμώμενο ποσοστό των συνολικών ετήσιων διαφημιστικών εσόδων που προέρχονται από χρήστες κάτω των 17 ετών είναι 1,9% και 2,0%, αντίστοιχα, σύμφωνα με την έκθεση.
Οι πλατφόρμες δεν δημοσιοποιούν τα έσοδα από ανηλίκους, αλλά η έκθεση του Χάρβαρντ εκτιμά ότι τα περισσότερα κέρδη από παιδιά 12 ετών και κάτω προέρχονται από το YouTube με 959,1 εκατομμύρια, ακολουθούμενο από το Instagram με 801,1 εκατομμύρια και το Facebook με 137,2 εκατομμύρια. Μεταξύ αυτών των ηλικιών 13 έως 17 ετών, το Instagram δημιούργησε τα περισσότερα εκτιμώμενα διαφημιστικά έσοδα με 4 δισεκατομμύρια δολάρια, ακολουθούμενο από το TikTok με 2 δισεκατομμύρια δολάρια και το YouTube με 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Στο Snapchat, το 41,4% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων το 2022 εκτιμάται ότι προέρχεται από τα 17 και κάτω, ακολουθούμενο από το 35% στο TikTok, το 27% στο YouTube και το 16% στο Instagram. Τα έσοδα από άτομα κάτω των 18 ετών είναι συγκριτικά χαμηλά για το Facebook και το Twitter, όπου το εκτιμώμενο ποσοστό των συνολικών ετήσιων διαφημιστικών εσόδων που προέρχονται από χρήστες κάτω των 17 ετών είναι 1,9% και 2,0%, αντίστοιχα, σύμφωνα με την έκθεση.