To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spotify: H Taj Alavi νέα Global Head of Marketing

Spotify: H Taj Alavi νέα Global Head of Marketing
Έχει περάσει από Uber, Instagran και Clorox

Καθήκοντα Global Head of Marketing για το Spotify ανέλαβε η Taj Alavi, σύμφωνα με το προφίλ της στο LinkedIn. Μεταξύ Μαρτίου και Αυγούστου 2020, η Alavi εκτελούσε χρέη διευθύντριας και
επικεφαλής επικοινωνίας και μάρκετινγκ, στην Uber. Από τον Οκτώβριο, εργάστηκε στην εταιρεία χρηματοοικονομικής τεχνολογίας Chime ως αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και επικοινωνίας. Από τον
Δεκέμβριο του 2015 έως τον Δεκέμβριο του 2018, η Alavi διετέλεσε επικεφαλής του παγκόσμιου μάρκετινγκ στο Instagram. Έχει επίσης εργαστεί στην Intuit, Johnson & Johnson και στην Clorox
Company.

Πέρυσι, η Spotify προσέλαβε τον Adam Grossberg ως επικεφαλής εταιρικής επικοινωνίας, ενώ η Dustee Jenkins εντάχθηκε στο Spotify ως υπεύθυνη παγκόσμιας επικοινωνίας το 2017. Το Spotify, το οποίο μπήκε στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2018, λάνσαρε αυτή την εβδομάδα το Greenroom -νέο App live audio- που διατίθεται για iOS και Android.

Η νέα αυτή εφαρμογή είναι παρόμοια με το Clubhouse, επιτρέποντας στους χρήστες να φιλοξενούν ζωντανές συνομιλίες σχετικά με τον αθλητισμό, τη μουσική και τον πολιτισμό. Η εφαρμογή «χτίστηκε» στο Locker Room (δημιουργία της Betty Labs) και η Spotify την απέκτησε τον Μάρτιο. Στο πρώτο τρίμηνο, η Spotify παρουσίασε έσοδα 2,6 δισ. δολαρίων, δηλαδή αύξηση ύψους 16% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, αλλά παράλληλα καταγράφηκε μείωση κατά 1% από το 4ο τρίμηνο του 2020.
TAGS: Spotify