To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spotify: Στην Publicis τα media παγκοσμίως

Spotify: Στην Publicis  τα media παγκοσμίως
Το Spotify ανέθεσε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της στην Publicis Media μετά από spec που ξεκίνησε πέρυσι. Η εταιρεία δαπάνησε περίπου 240 εκατομμύρια δολάρια σε media το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία COMvergence. Επί του παρόντος, τα media διαχειρίζεται η Interpublic.
Η επίσημη παράδοση έχει οριστεί για τον Ιούνιο. Η Publicis Media δημιούργησε ένα bespoke unit που ονομάζεται OneVibe για την εξυπηρέτηση του λογαριασμού. Ο Marc Hazan, αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Συνεργασιών του Spotify, δήλωσε: «Καθώς οι επιχειρήσεις και οι φιλοδοξίες του Spotify εξελίσσονται, η υιοθέτηση της αλλαγής είναι το κλειδί για το δημιουργικό μας πλεονέκτημα, καθώς κάνουμε ό,τι μπορούμε για να συνδεθούμε με ένα συνεχώς διευρυνόμενο παγκόσμιο κοινό άνω των 602 εκατομμυρίων χρηστών σε περισσότερες από 180 αγορές. Ανυπομονούμε για ένα νέο κεφάλαιο αριστείας στα media και στο performance marketing με την Publicis OneVibe». Η διαδικασία του spec ξεκίνησε στα μέσα του 2023 και τη διαχείριση ανέλαβε η MediaSense.