To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Sprint: Μετακινεί In-house κομμάτι του digital

Sprint: Μετακινεί In-house κομμάτι του digital
Η Sprint αυξάνει ολοένα και περισσότερο τις in-house δυνατότητές της, καθώς έπειτα από τη δημιουργία του δικού της studio παραγωγής (YellowFan Studios) την περσινή χρονιά, τώρα λανσάρει κι ένα in-house digital τμήμα, σε μια προσπάθεια να περιορίσει περισσότερο τα κόστη.

Σύμφωνα με όσα τόνισε εκπρόσωπος της εταιρείας τηλεπικοινωνιών, η κίνηση αυτή δεν επηρεάζει τη σχέση της Sprint με τη Droga5, η οποία ανέλαβε τον περσινό Νοέμβριο τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού κι ενώ είχαν προηγηθεί δυο χρόνια συνεργασίας με τη Deutsch. Επιπλέον, η Sprint θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την ανεξάρτητη Horizon Media, η οποία ανέλαβε τον περσινό Μάιο τα media της μάρκας.

Πηγές ανέφεραν πως την περίοδο που πραγματοποιήθηκε το συγκεκριμένο spec, η Horizon ήταν η μοναδική που ανταποκρίθηκε στις περιορισμένες, οικονομικά, προδιαγραφές της Sprint, η οποία πέρσι ξόδεψε 700 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ από τα 782 εκατομμύρια του 2015. Σε ότι αφορά τη νέα in-house digital εταιρεία, θα είναι υπεύθυνη για τις "display, programmatic και paid search διαφημίσεις" και θα "συνεργαστεί στενά με τη YellowFan για να καλύψει τις ανάγκες της".

"Κάνουμε τολμηρά βήματα για να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα, όπως τη διεύρυνση των ψηφιακών μας ικανοτήτων, στο ευρύτερο πλαίσιο μετασχηματισμού της Sprint" ανέφερε σχετικά ο chief digital officer της Sprint, Rob Roy.
TAGS: Sprint