To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη Haworth τα media της Walmart στις ΗΠΑ

Στη Haworth τα media της Walmart στις ΗΠΑ
Η Walmart επέλεξε τη Haworth Marketing + Media για τον χειρισμό του media λογαριασμού στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Αυτή είναι η τελευταία μιας σειράς αλλαγών για τον retailer, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους, παρά το γεγονός πως έχει περιορίσει το Marketing μπάτζετ του τα τελευταία χρόνια. Τον Φεβρουάριο, η Walmart αποφάσισε να μετακινήσει το αμερικάνικο media buying από τη MediaVest (Publicis) στη GroupM (WPP).

Τα νέα για τις συνομιλίες με τη Haworth έγιναν γνωστά τον Απρίλιο κι αφού πρώτα η media εταιρεία είχε διακόψει τη συνεργασία της με την Target έπειτα από αρκετές δεκαετίες. Η τελευταία εξέλιξη δεν είναι απαραίτητα αρνητική για τον όμιλο WPP, καθώς μπορεί τεχνικά η Haworth να είναι ανεξάρτητη εταιρεία, ωστόσο από το 2014 το 49% έχει εξαγοραστεί από τη GroupM.

Σύμφωνα με την Kantar Media, η Walmart ξόδεψε περί τα 658 εκατομμύρια δολάρια για μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2015 και μόλις 186 εκατομμύρια το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.