To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Initiative τα media της Revlon διεθνώς

Στην Initiative τα media της Revlon διεθνώς
Η Initiatice αναδείχτηκε νικήτρια στο spec της Revlon για την ανάθεση του παγκόσμιου media λογαριασμού της, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες.

Σύμφωνα με όσα παρουσίασε σε έκθεσή της για την περσινή χρονιά, η Revlon ξόδεψε 550 εκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια διαφήμιση. Η αναθεώρηση που ξεκίνησε τον Μάρτιο, προέκυψε σε μια κρίσιμη φάση για την εταιρεία προϊόντων ομορφιάς, η οποία έχει νέο CEO και επαναλανσάρει τα βασικά της brands, μέσω καμπάνιας που υπογράφει η Grey του ομίλου WPP.

Η προηγούμενη media συνεργάτιδα Mediacom, είχε αναλάβει μόλις πέρσι το συγκεκριμένο - παγκόσμιο - καθήκον, την ίδια περίοδο που η Grey αναλάμβανε τις παγκόσμιες δημιουργικές δραστηριότητες. Στη Βόρεια Αμερική, η συνεργασία της Revlon με τη Mediacom είχε ξεκινήσει πριν από επτά χρόνια.

"Ενημερωθήκαμε στα τέλη Μαρτίου από τη Revlon πως σκοπεύει να ξεκινήσει media αναθεώρηση. Απαντήσαμε άμεσα πως δεν επιθυμούμε να συμμετάσχουμε" σχολίασε σχετικά η Mediacom.

Στο μεταξύ, η Revlon λάνσαρε τη νέα της καμπάνια, με τίτλο "Live Boldly", τον Ιανουάριο, σε συνεργασία με τη Grey. Λίγες ημέρες πριν, είχε παραιτηθεί ο CEO Fabian Garcia, που είχε προχωρήσει στην πρόσληψη των Grey και Mediacom. Η εταιρεία επένδυσε περισσότερα από 19 εκατομμύρια δολάρια για την τηλεοπτική υποστήριξη της καμπάνιας, με βάση τις εκτιμήσεις.