To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Ogilvy η H&R Block

Στην Ogilvy η H&R Block

Η H&R Block επέλεξε την Ogilvy του ομίλου WPP ως το νέο creative agency of record. Η H&R Block συνεργάστηκε στο παρελθόν με την Carmichael Lynch της IPG, η οποία κέρδισε τον λογαριασμό τον Αύγουστο του 2021.
Το brand θα διατηρήσει ακόμα την Gale του Stagwell Group για να χειρίζεται κάποια μέρη του business, όπως media planning and buying, data, analytics και CRM. Σύμφωνα με το COMvergence, η H&R Block επένδυσε 75 εκατομμύρια δολάρια σε media από τον Ιούλιο του 2021 έως τον Ιούνιο του 2022, με τα 52 εκατομμύρια δολάρια από αυτά να αφιερώνονται στα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας.
«Πρέπει να μπορεί να συναντά πελάτες όπου και αν βρίσκονται με περισσότερες ψηφιακές λύσεις, ανεξάρτητα από το αν υποβάλλουν αίτηση μόνοι τους ή μέσα από τις 11.000 τοποθεσίες της εταιρείας. Η H&R Block θέλει να προσελκύσει ιδιώτες, αλλά και μικρές επιχειρήσεις που χρειάζονται υπηρεσίες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους», αναφέρει η νέα CMO της H&R Block, Jill Cress.