To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην OMD τα media της Burberry διεθνώς

Στην OMD τα media  της Burberry διεθνώς
Ο βρετανικός οίκος μόδας Burberry επέλεξε την OMD να χειριστεί το παγκόμιο media planning and buying, μετά από σχετικό review. H OMD κέρδισε την Dentsu, που χειριζόταν μέχρι πρότινος το λογαριασμό, στην τελική φάση του διαγωνισμού, όπου συμμετείχαν επίσης οι Goodstuff της Stagwell και η Wavemaker του ομίλου WPP. Η ID Comms διαχερίστηκε τη διαδικασία.
Η Burberry είχε ξεκινήσει την παγκόσμια αναθεώρηση στις αρχές του 2020, αλλά δεν την προχώρησε, καθώς προέκυψε η κρίση της πανδημίας. Η διαδικασία ξεκίνησε ξανά το φετινό καλοκαίρι και η OMD θα αναλάβει το λογαριασμό το 2023. Η Dentsu συνεργάζεται με την Burberry από το 2013. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε σχετικά: «Η Dentsu συνεργάστηκε με την Burberry την τελευταία δεκαετία, κατά τη διάρκεια της οποίας συνέβαλε σε καινοτόμους εκτελέσεις στα media, εξερεύνησε νέα κανάλια για το brand και λάνσαρε πολλές βραβευμένες καμπάνιες».
Η Burberry έχει επίσης νέο επικεφαλής και καινούργιο υπέυθυνο για τη στρατηγική της κατεύθυνση, με τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Gianni Versace, Jonathan Akeroyd, να ηγείται της επιχείρησης, και τον επικεφαλής Δημιουργικού, Daniel Lee, να έχει αναλάβει το δημιουργικό της όραμα. Σύμφωνα με αναφορά στη Vogue, ο Akeroyd σχεδιάζει να διπλασιάσει τα έσοδα της Burberry στα 5 δισ. λίρες μακροπρόθεσμα, αυξάνοντας τα αξεσουάρ σε περισσότερο από το 50% των πωλήσεων και αναπτύσσοντας τα γυναικεία της ρούχα. Υποσχέθηκε επίσης να ενισχύσει το «Britishness» του brand. Το οικονομικό έτος 2021/2022, η Burberry ανέφερε πωλήσεις 2,8 δισεκατομμυρίων λιρών, συμπεριλαμβανομένων 210 εκατομμυρίων λιρών στη Βρετανία όπου έχει την έδρα της η επιχείρηση.
TAGS: Burberry