To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Omnicom η British Airways

Στην Omnicom η British Airways
Στην Omnicom «προσγείωσε» το media planning and buying η British Airways, μετά από review που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2021. Το Omnicom Media Group, το οποίο θα διαχειρίζεται το paid and organic search και τα κανάλια του marketing, συμπεριλαμβανομένων θυγατρικών εταιρειών και meta-search συνεργασιών, θα αναλάβει το λογαριασμό από την WPP, η οποία διαχειρίζεται τον creative, media, social and paid-search account, από το 2017.

Το International Airlines Group, στο οποίο ανήκει η BA, ξεκίνησε το review τον περασμένο Ιανουάριο. H WPP βγήκε έξω από τον «αγώνα», με τον τελικό γύρο να περιλαμβάνει την Omnicom και τη Havas. Την προηγούμενη εβδομάδα, το Campaign αποκάλυψε ότι το Uncommon Creative Studio είχε κερδίσει το advertising και το CRM business της αεροπορικής εταιρείας, τα οποία θα «τρέξουν» τον προσεχή Φεβρουάριο. Ένα bespoke team του Omnicom Media Group θα συσταθεί για να συνεργαστεί με την British Airways από τον προσεχή Μάρτιο. Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι «η νέα δομή θα επιτρέψει στην British Airways να μεγιστοποιήσει τη στρατηγική ανάπτυξής της, υιοθετώντας από το παγκόσμιο δίκτυο της Omnicom το πλαίσιο σχεδιασμού, την αποτελεσματικότητα και μια digital first προσέγγιση».

«Σε όλη τη διαδικασία, εντυπωσιασθήκαμε με τις κορυφαίες στρατηγικές και τεχνολογικές δυνατότητες της Omnicom, την digital first προσέγγιση και την εστίαση στην αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο British Airways Director of Brand and Customer Experience, Tom Stevens.