To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Omnicom ο λογαριασμός του αμερικάνικου στρατού

Στην Omnicom ο λογαριασμός  του αμερικάνικου στρατού

Ο Όμιλος της Omnicom αναδείχθηκε νικητής στο spec, που «τρέχει» εδώ και καιρό και για το οποίο έχει αντιμετωπίσει σημαντικές δυσκολίες, το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ.

Στο τελικό στάδιο της διαδικασίας συμμετείχε και το WPP Group ενώ μόλις πριν μια εβδομάδα η αμερικάνικη κυβέρνηση απέρριψε την ένσταση που είχε υποβάλλει η ΜcCann Worldgroup, που χειρίζεται αυτή την στιγμή τον λογαριασμό αλλά είχε αποκλειστεί από την διαδικασία αναθεώρησης.

Στο πλαίσιο της ανάθεσης η Omnicom αναλαμβάνει έναν λογαριασμό αξίας 4 δις δολαρίων, που περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση διαφόρων δράσεων marketing και Δημοσίων Σχέσεων για τον στρατό των ΗΠΑ μέχρι τον Νοέμβριο του 2028.

Επικεφαλής της ομάδας που κέρδισε το spec για την Omnicom ήταν η DDB Chicago και όπως ανακοίνωσε ο διεθνής όμιλος ένα group που θα φέρει την ονομασία Team DDB θα χειριστεί τον λογαριασμό.

Στην Team DDB θα συμμετέχουν στελέχη από το δίκτυο media specialists OMD, την εταιρεία data Annalect, το δίκτυο PR FleishmanHillard, την εταιρεία CRM RAPP, το experience design agency Critical Mass, την Fluent360 και την The Marketing Arm, που εξειδικεύεται στο consumer engagement.

TAGS: Omnicom