To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Publicis τα media της Pernod Ricard σε ΗΠΑ

Στην Publicis τα media  της Pernod Ricard σε ΗΠΑ
Η Pernod Ricard USA επέλεξε τη Publicis Media ως το νέο της media agency μετά από επίσημη διαδικασία αναθεώρησης. H Wavemaker, μέλος της GroupM του διεθνούς ομίλου επικοινωνίας WPP, διατηρεί αυτήν τη στιγμή το λογαριασμό τον οποίο κέρδισε πριν από περίπου δύο χρόνια. Η Publicis δημιούργησε ειδικό unit για την εξυπηρέτηση του λογαριασμού με το όνομα Publicis Santé (η τελευταία λέξη σημαίνει «υγεία» στα γαλλικά).
Η Pernod Ricard USA δαπανά περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια στα media στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών COMvergence. Περίπου 24 εκατομμύρια δολάρια από αυτά προορίζονται για digital. Σύμφωνα με την Pernod, η νέα συνεργασία έρχεται ενώ η εταιρεία συνεχίζει να δημιουργεί μια εσωτερική δομή «επιτάχυνσης του marketing», η οποία εκτείνεται σε media, περιεχόμενο, data και τεχνολογία.
Η Publicis Santé έχει σχεδιαστεί για να αξιοποιεί προγνωστικές πληροφορίες και αναλυτικά στοιχεία σχετικά με το τι καθοδηγεί τις επιλογές των καταναλωτών, οι οποίες στη συνέχεια μπορούν να εφαρμοστούν σε πολυκαναλικές εμπειρίες και project περαιτέρω ανάπτυξης. Σημειώνεται πως θα συνεργαστεί με το The Mix,  το in house content agency της Pernod Ricard.
«Είμαστε εντυπωσιασμένοι με την ικανότητα της Publicis Santé να εμπλουτίζει τα δεδομένα και τις γνώσεις μας και να τα μεταφράζει σε περιεχόμενο που έχει αντίκτυπο για τους πελάτες μας», δήλωσε η αντιπρόεδρος Marketing Accelerator της Pernod Ricard USA, Kristen Colonna.
TAGS: Publicis