To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στο Martech πηγαίνει τo 23% του Marketing Budget

Στο Martech πηγαίνει τo 23% του Marketing Budget
Μια νέα εκτίμηση του μεγέθους της αγοράς για το marketing technology σε όλη τη Βόρεια Αμερική και τη Βρετανία δείχνει επιταχυνόμενη αύξηση των επενδύσεων στην περιοχή, σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένο report από τη learning solutions business Martech Alliance και accountancy εταιρεία, Moore Kingston Smith.

Το marketing technology είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας, με τον ψηφιακό μετασχηματισμό ο οποίος καθοδηγείται από την πανδημία να επιταχύνει περαιτέρω αυτήν την ανάπτυξη. Το τοπίο του Martech περιλαμβάνει πλέον περισσότερους από 8.000 πωλητές. O πρόσφατος υπολογισμός του μεγέθους της αγοράς αποτελεί συνέχεια της ανάλυσης που είχε πραγματοποιήσει το Warc σε συνεργασία με την ΒBDO μεταξύ 2017 και 2019, η οποία εξέτασε τις τρέχουσες δυνατότητες και τις επενδύσεις στο Martech.

Χρησιμοποιώντας τα advertising spend data του Warc και τα αποτελέσματα της έρευνας, το market size για αυτόν τον τομέα αποτιμήθηκε σε 34,4 δισ. δολάρια στη Βόρεια Αμερική και τη Βρετανία το 2017 και αυξήθηκε στα 65,9 δισ. δολάρια έως το 2019. Το market size για το Martech στη Βόρεια Αμερική και τη Βρετανία υπολογίζεται τώρα στα 149,7 δισ. δολάρια. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η αξία θα μπορούσε να αγγίξει και τα 344,8 δισεκατομμύρια. Το 23% του marketing budget πηγαίνει πλέον στο Martech, με την πλειονότητα των marketers να σκοπεύει να αυξήσει το tech spending τους επόμενους 12 μήνες
TAGS: Marketing