To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στο Publicis Groupe τα McDonald’s στις ΗΠΑ

Στο Publicis Groupe τα McDonald’s στις ΗΠΑ
Η Publicis και η Omnicom «μονομαχούν» για τα media των McDonald's εδώ και χρόνια, όπως και το 2017, όταν η εταιρεία εστίασης διεξήγαγε παγκόσμιο media review και ανέθεσε στη Publicis τα media στη Γαλλία και σε τμήματα της Λατινικής Αμερικής με την OMD να διατηρεί αγορές όπως ο Καναδάς, η Κίνα και η Γερμανία. Ωστόσο, η Publicis έκανε περισσότερες δουλειές το 2020 όταν ανέλαβε τον προγραμματισμό των media στην Κίνα.

Η OMD ελέγχει συνολικά 47 παγκόσμιες αγορές για τα McDonald's. Η Publicis αναλαμβάνει τα media στις ΗΠΑ και θα σηματοδοτήσει την πρώτη σημαντική ανατροπή στα agencies από την άφιξη του Chief Marketing and Digital Customer Experience Officer, για τις ΗΠΑ, Tariq Hassan. Ο Hassan ήρθε από την Petco στις 27 Σεπτεμβρίου εν μέσω μεγάλων εκτελεστικών αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της ανάληψης του προκατόχου του Morgan Flatley, τoυ ρόλου του Global CMO.

Η γαλλική εταιρεία έχει ήδη αρκετά brands εστιατορίων στη λίστα των media της, συμπεριλαμβανομένων των Chick-fil-A και Inspire Brands, η τελευταία εκ των οποίων περιλαμβάνει τα Arby's και Dunkin. H τακτική της είναι να δημιουργεί bespoke ομάδες για τα brands όπως η Media Engine Group, την οποία δημιούργησε τον Φεβρουάριο του 2020 για την Inspire.