To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σύμπραξη των ομίλων σε πρωτοβουλία των Ηνωμένων Εθνών

Σύμπραξη των ομίλων σε πρωτοβουλία των Ηνωμένων Εθνών
Οι Havas, IPG, Omnicom, Publicis, Dentsu και WPP εξέφρασαν τη συνδυαστική υποστήριξή τους στους Sustainable Development Goals (SDGs) των Ηνωμένων Εθνών, κατά τη διάρκεια του Cannes Lions Festival, σε ένα session που φιλοξένησε ο UN Secretary-General, Ban Ki-moon.

Υπό τον γενικό τίτλο "Common Ground", κάθε όμιλος θα εστιάσει σε ένα διαφορετικό στόχο βιώσιμης ανάπτυξης μέσα στην επόμενη χρονιά, με τον επικεφαλής του WPP, Sir Martin Sorrell να παρακινεί τους υπόλοιπους να λάβουν μέρος στην πρωτοβουλία και να εστιάσουν την προσοχή τους στο προσφυγικό πρόβλημα που απασχολεί, κυρίως, την Ευρώπη.

Οι Yannick Bolloré (chairman και chief executive του Havas), Michael Roth (chairman και chief executive του IPG), John Wren (president και chief executive του Omnicom), Maurice Lévy (chairman και chief executive του Publicis Groupe) και Sir Martin Sorrell (founder και chief executive του WPP), κάθισαν στο ίδιο τραπέζι με τον UN Secretary General και συμφώνησαν στο από κοινού λανσάρισμα της Common Ground πρωτοβουλίας.

Πιο αναλυτικά, ο Havas θα επικεντρωθεί στο κλίμα, ο IPG στο θέμα του νερού, ο Omnicom θα εργαστεί πάνω σε ζητήματα εκπαίδευσης, ο Publicis θα υιοθετήσει πρωτοβουλιές για το φαγητό και ο WPP θα εργαστεί για τις φυλετικές διακρίσεις. Ο Tadashi Ishii, chief executive και president του Dentsu, δεν κατάφερε να παραβρεθεί στις Κάννες, ωστόσο έστειλε την υποστήριξή του μέσω video.