To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συνεργασία Publicis-Mars για το media buying

Συνεργασία Publicis-Mars για το media buying
Ο όμιλος Publicis και η Publicis Media κλείνουν με τον καλύτερο τρόπο το 2016, καθώς μετά τη Fiat σε EMEA και Ασία-Ειρηνικό, κατάφεραν να αποσπάσουν το μεγαλύτερο μέρος του Media buying λογαριασμού της Mars σε επτά περιφέρειες.

Τον Σεπτέμβριο, η σοκολατοβιομηχανία είχε ανακοινώσει πως αναζητούσε εταιρείες για τον χειρισμό του media buying σε Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, Νοτιοανατολική Ασία, Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία, σε ένα συνολικό πακέτο που ξεπερνούσε τα 500 εκατομμύρια δολάρια.

Πιο αναλυτικά, η Starcom διασφάλισε τις επιχειρήσεις για Κίνα, Νοτιοανατολική Ασία, Γερμανία και Ινδία, με τις δυο τελευταίες αγορές να αποσπώνται από τη Mediacom, η οποία ανέλαβε τους λογαριασμούς για Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο (λογαριασμός ύψους 90 εκατομμυρίων λιρών) υπεύθυνη παραμένει η Zenith. Σύμφωνα με όσα ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση η Mars...

"Οι marketing ομάδες της Mars Inc πραγματοποίησαν media buying αναθεωρήσεις αυτό το φθινοπωρο, για να διασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή υποστήριξη σε αυτό το κομμάτι, σε παγκόσμια κλίμακα. Αξιολογήσαμε τις προσφορές με ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια κι έπειτα από ενδελεχή ανάλυση, καταλήξαμε στους συνεργάτες μας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεχίζουμε τις συνεργασίες με Mediacom και Starcom, καθώς συνεχίζουμε να ποντάρουμε στις καλές επιδόσεις και την καινοτομία, μέσα από τη media ατζέντα μας".

Σημειώνεται πως η Mars συνεχίζει τη συνεργασία της με τη MediaCom για το media planning σε παγκόσμια κλίμακα.     
TAGS: Publicis, Mars