To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TBWA/Worldwide: Ανακοίνωσε επικεφαλής για το performance marketing

TBWA/Worldwide: Ανακοίνωσε επικεφαλής για το performance marketing
Σε έναν παλιό γνώριμο αποφάσισε να αναθέσει η TBWA/Worldwide τον ρόλο του παγκόσμιου επικεφαλής στο performance marketing.

Συγκεκριμένα, ο Juuso Myllyrinne επανεντάσσεται στην εταιρεία και θα είναι επιφορτισμένος με την καθοδήγηση της παγκόσμιας performance προσφοράς, ενώ ταυτόχρονα θα επιχειρήσει να φέρει μια data-informed προσέγγιση στο δημιουργικό κομμάτι του δικτύου.

Προηγουμένως, ο Myllyrinne αποτέλεσε global vice president, digital και head of strategy για το δίκτυο digital arts της TBWA, πριν αποχωρήσει για χάρη της εταιρείας ανάπτυξης παιχνιδιών Wargaming.

"Είμαστε πάντα στην ευχάριστη θέση να υποδεχτούμε πίσω τα αστέρια μας", δήλωσε αρχικά ο president και CEO της TBWA/Worldwide, Troy Ruhanen και συνέχισε: "Ο Juuso είναι πρωτοπόρος στον τομέα του του και η εμπειρία του σε ένα πρωτοποριακό πεδίο, αυτό του advanced performance marketing, θα αποτελέσει σημαντικό πλεονέκτημα για τα παγκόσμια brands μας".

Η άφιξη του Myllyrinne ακολουθεί την προαγωγή της Nancy Reyes σε president της TBWA\Chiat\Day Νέας Υόρκης τον Ιούλιο.