To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

TikTok: Αποχωρεί ο Head of Marketing, Nick Tran

TikTok: Αποχωρεί ο Head  of Marketing, Nick Tran
Ο Head of Marketing του TikTok, Nick Tran, αποχώρησε από την εφαρμογή, σύμφωνα με το The Information. Ο λόγος της αποχώρησής του δεν έγινε αμέσως σαφής. Η Global Chief Operating Officer του TikTok, Vanessa Pappas, θα αναλάβει τις ευθύνες του παγκόσμιου μάρκετινγκ, σύμφωνα με το report.
Ο Tran εντάχθηκε στο TikTok το 2020 από τη Hulu, όπου ήταν VP of Brand and Culture Marketing. Στο TikTok, ο Tran ηγήθηκε των προσπαθειών της εφαρμογής για την ενίσχυση του engagement, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας στους creators να λανσάρουν τα NFT’s. Ήταν επίσης υπεύθυνος για τον τηλεοπτικό και διαδικτυακό διαφημιστικό budget του TikTok. Το TikTok δεν έχει απαντήσει ακόμη στο αίτημα του Ad Age για σχολιασμό.