Το 20% των Media Buyers επενδύουν στο Metaverse
Ένα σχετικά σημαντικό ποσοστό
20% των υπευθύνων λήψης αποφάσεων για media buying, τόσο σε
επίπεδο διαφημιζομένων όσο και
media agencies, επενδύουν ήδη
σε κάποιο βαθμό
στο metaverse
για marketing
και ένα άλλο 36%
σκέφτεται να
προχωρήσει σε
αντίστοιχη επένδυση, σύμφωνα
με έρευνα του
Interactive Advertising Bureau.
Παρ' όλα αυτά, το 44% αναφέρει ότι δεν εξετάζει καν το metaverse ως κανάλι διαφήμισης ή marketing, προς το παρόν. Μεταξύ εκείνων που επενδύουν επί του παρόντος ή εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας τέτοιας επένδυσης (124 από τα 223 συνολικά στελέχη που ερωτήθηκαν μεταξύ 18 Οκτωβρίου και 7 Νοεμβρίου), περισσότεροι από τους μισούς (52%) αναφέρουν ότι θεωρούν επί του παρόντος το metaverse ένα μέσο οικοδόμησης της αναγνωρισιμότητας των brands.
Άλλοι, ωστόσο, θεωρούν το metaverse επίσης έναν νέο τρόπο ενίσχυσης του engagement υφιστάμενων πελατών (48%), τόνωσης του brand perception (46%) ή προσέγγισης κοινού, που μέχρι πρότινος δεν ήταν δυνατόν ή ήταν πολύ δύσκολο να προσεγγιστεί. Όσον αφορά τους ερωτηθέντες που δεν επένδυσαν ακόμη ή δεν το σκέφτονται καν, οι λόγοι που ανέφεραν γι' αυτήν τη στρατηγική έχουν να κάνουν με την εκτίμηση πως η διαφήμιση στο metaverse είναι ακόμη «στα σπάργανα» ή δεν ταιριάζει στο brand ή το κοινό τους. Φυσικά, αναφέρθηκε και η έλλειψη διαθέσιμου budget.
Παρ' όλα αυτά, το 44% αναφέρει ότι δεν εξετάζει καν το metaverse ως κανάλι διαφήμισης ή marketing, προς το παρόν. Μεταξύ εκείνων που επενδύουν επί του παρόντος ή εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας τέτοιας επένδυσης (124 από τα 223 συνολικά στελέχη που ερωτήθηκαν μεταξύ 18 Οκτωβρίου και 7 Νοεμβρίου), περισσότεροι από τους μισούς (52%) αναφέρουν ότι θεωρούν επί του παρόντος το metaverse ένα μέσο οικοδόμησης της αναγνωρισιμότητας των brands.
Άλλοι, ωστόσο, θεωρούν το metaverse επίσης έναν νέο τρόπο ενίσχυσης του engagement υφιστάμενων πελατών (48%), τόνωσης του brand perception (46%) ή προσέγγισης κοινού, που μέχρι πρότινος δεν ήταν δυνατόν ή ήταν πολύ δύσκολο να προσεγγιστεί. Όσον αφορά τους ερωτηθέντες που δεν επένδυσαν ακόμη ή δεν το σκέφτονται καν, οι λόγοι που ανέφεραν γι' αυτήν τη στρατηγική έχουν να κάνουν με την εκτίμηση πως η διαφήμιση στο metaverse είναι ακόμη «στα σπάργανα» ή δεν ταιριάζει στο brand ή το κοινό τους. Φυσικά, αναφέρθηκε και η έλλειψη διαθέσιμου budget.