To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το Top-10 του διαγωνισμού της TED

Το Top-10 του διαγωνισμού της TED

Τους νικητές του παρθενικού διαγωνισμού “Ads Worth Spreading”, ανακοίνωσε η TED. Τη μερίδα του λέοντος συγκέντρωσε η Wieden + Kennedy, που μετράει 3 videos στο Top 10, αυτά των Chrysler, Nike και Nokia, ενώ ο έφορος της TED, Chris Anderson, σε τοποθέτησή του σχετικά με την επιλογή των κορυφαίων spots, τόνισε μεταξύ άλλων: «Επιδιώκουμε να αντιστρέψουμε την τάση που θέλει τις διαφημίσεις να επιβάλλονται στους χρήστες. Θέλουμε η διαφήμιση να είναι τόσο καλή, ώστε ο χρήστης να την επιλέγει και να τη μοιράζεται. Για εμάς, το κλειδί είναι να «τρέχουν» οι διαφημίσεις χωρίς παρεμβολές και να διαρκούν περισσότερο από τα καθιερωμένα 30 δευτερόλεπτα, ώστε να μπορούν να αφηγηθούν μια ιστορία, να μοιραστούν μια ιδέα. Οι νικήτριες διαφημίσεις του διαγωνισμού, συγκεντρώνουν αυτά τα στοιχεία».

TOP-10

Batelco, "Infinity"
FP7/DXB, Bahrain

Chrysler, "Born of Fire"
Wieden + Kennedy

Dulux, "Dulux Walls"
Euro RSCG London

Hornbach and HEIMAT Berlin, "Infinite House"
@radical.media

Intel, "The Chase"
Venables Bell & Partners

Nike Foundation, "Girl Effect, The Clock is Ticking"
Wieden + Kennedy

Nokia, "The World\'s Smallest Stop-Motion Character Animation"
Wieden + Kennedy

Savory Institute, "Changing Our Future"
Foresight Multimedia

Target, "Kaleidoscopic Fashion Spectacular"
Mother New York and Legs Media

The Topsy Foundation, "Selinah"
Ogilvy Johannesburg

TAGS: Global News