Το YouTube διπλασιάζει τα Shorts το 2022
Το YouTube σχεδιάζει φέτος βελτιώσεις στα Shorts και πιο ισχυρές λειτουργίες εμπειρίας αγορών σύμφωνα με μια ανάρτηση του Chief Product Officer, Neal Mohan, που παρουσιάζει τα πλάνα για το 2022. Αν και ο Mohan δεν προχώρησε σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες, παρείχε μια χρήσιμη επισκόπηση του τι να περιμένουμε από το YouTube φέτος. Το YouTube σχεδιάζει να συνεχίσει να προσθέτει λειτουργίες στη μορφή Shorts, ως απάντηση της πλατφόρμας στο TikTok και στο Instagram.
Εκτός από τα νέα εφέ και τα εργαλεία επεξεργασίας, το YouTube σχεδιάζει να εισαγάγει τη δυνατότητα απάντησης σε μεμονωμένα σχόλια δημιουργώντας ένα άλλο Short (παρόμοιο με το TikTok). Το YouTube διερευνά επίσης επιλογές δημιουργίας εσόδων για το νέο format. Τους επόμενους μήνες, σχεδιάζει να τεστάρει τους Shorts creators του BrandConnect για την ενσωμάτωση της λειτουργίας Super Chat (στην οποία οι θεατές μπορούν να αγοράσουν οπτικά διακριτά μηνύματα της συνομιλίας) καθώς και τη δυνατότητα να κάνουν αγορές απευθείας από ένα Short. Νέες πληροφορίες θα προστεθούν επίσης και στο YouTube Studio. Ο Mohan δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες σχετικά με το τι να περιμένουμε από αυτές τις νέες δυνατότητες εκτός από το ότι προορίζονται να βοηθήσουν στη «δημιουργία συγκεκριμένων ιδεών περιεχομένου για τα επερχόμενα βίντεο».