To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Toyota: Διπλή μετακίνηση σε εταιρεία του WPP

Toyota: Διπλή μετακίνηση σε εταιρεία του WPP
Η Toyota αποφάσισε να μετακινήσει τον ευρωπαϊκό της λόγοριασμό διαφήμισης και media από το Publicis Groupe σε εταιρεία του Ομίλου WPP, χωρίς να προχωρήσει σε διαδικασία spec.

Συγκεκριμένα, η The & Partnership είναι εκείνη που προσελήφθη σαν η βασική συνεργάτιδα της Toyota Motors Europe (lead creative, media and content) και θα στήσει ένα integrated δίκτυο για τη μάρκα, με την ονομασία &Toyota.

Η εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP έχει επιφορτιστεί με την υποστήριξη της μετακίνησης της Toyota σε ένα μοντέλο που εστιάζει περισσότερο στο digital, καθώς και στην «επανεξέταση της brand στρατηγικής γύρω από τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος καταναλώνει media και αγοράζει αυτοκίνητα στη σημερινή εποχή».

Μέχρι πρότινος η ιαπωνική μάρκα αυτοκινήτων συνεργαζόταν με τη Saatchi & Saatchi για την ευρωπαϊκή διαφήμιση και τη Zenith για το media planning and buying.

Σημειώνεται πως το δίκτυο &Toyota θα ενισχυθεί με μια εξειδικευμένη data analytics μονάδα, συνδυάζοντας data-driven δημιουργικό με έξυπνο digital media planning, ώστε να «μεγαλώσει» το brand της Toyota και να προσφέρει δημιουργική συνέπεια σε όλες τις αγορές.
TAGS: WPP, Publicis, Toyota