To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tui: Ολοκληρώνεται το rebranding της Thomson

Tui: Ολοκληρώνεται το rebranding της Thomson
Σε εξέλιξη βρίσκεται το rebranding του δικτύου καταστημάτων της Thomson σε Tui στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την εταιρεία να έχει ξεκινήσει ήδη το λανσάρισμα καταναλωτικής διαφημιστικής καμπάνιας για να ενημερώσει τον κόσμο για τη συγκεκριμένη αλλαγή.

Η Tui ανακοίνωσε το 2015 πως το όνομα Thomson θα εξαφανιζόταν από τις εταιρείες, το website και τα αεροσκάφη και θα μετατρεπόταν σε Tui, ώστε να ευθυγραμμιστεί με τα ισχύοντα στις λοιπές παγκόσμιες αγορές. Η καμπάνια ξεκίνησε τόσο τηλεοπτικά, όσο και με διαφήμιση στο YouTube, που ανέφερε πως ο τουριστικός operator θα συνεχίσει να προσφέρει "τις ίδιες ή ακόμα καλύτερες διακοπές, από πλευράς ποιότητας".

Σημειώνεται πως μέχρι σήμερα έχουν ξοδευτεί δεκάδες εκατομμύρια για την υλοποίηση του rebranding της μάρκας, η οποία ανακοινώθηκε αρχικά από τον γερμανικό ταξιδιωτικό όμιλο το 2015. Το Ηνωμένο Βασίλειο, που αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για την Tui, είναι το τελευταίο σημείο στο οποίο θα γίνει η αλλαγή. Η Thomson είχε ιδρυθεί το 1965 από τον Roy Thomson, έναν Καναδό επιχειρηματία των media.

TAGS: Tui, Thomson