To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Uber: Προς 1 δις. δολάρια από διαφημιστικά έσοδα

Uber: Προς 1 δις. δολάρια από διαφημιστικά έσοδα
Έχοντας επεκτείνει το offering της διαφήμισης εντός εφαρμογής (in app advertising) τον περασμένο Οκτώβριο με το λανσάρισμα του Uber Journey Ads, η Uber Technologies έχει αυξήσει τη βάση των διαφημιζομένων της κατά 80% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το τέταρτο τρίμηνο που έληξε την 31η Δεκεμβρίου 2022, ο αριθμός των επιχειρήσεων που «έτρεχαν» διαφημίσεις στην Uber ξεπέρασε τις 315.000, καταγράφοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τις 170.000 το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της Uber, Dara Khosrowshahi, δήλωσε ότι η διαφημιστική δραστηριότητα της εταιρείας έχει δημιουργήσει ετήσιο ρυθμό εσόδων 500 εκατομμυρίων δολαρίων. «Είμαστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου μας για έσοδα 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από διαφημίσεις το 2024», δήλωσε ο Khosrowshahi.
Το 2019, η Uber λάνσαρε διαφημίσεις στην εφαρμογή της, Uber Eats. Το περασμένο φθινόπωρο, η εταιρεία εγκαινίασε επίσημα τμήμα διαφήμισης και λάνσαρε τις διαφημίσεις Uber Journey για τα brands.
TAGS: Uber