To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Weight Watchers: Στην Anomaly το παγκόσμιο δημιουργικό

Weight Watchers: Στην Anomaly το παγκόσμιο δημιουργικό
Στην Anomaly καταλήγει η Weight Watchers International για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία και σύμφωνα με ανθρώπους που έχουν γνώση της κατάστασης.

Το ινστιτούτο αδυνατίσματος, που έχει εργαστεί στο παρελθόν με εταιρείες, όπως οι Wieden & Kennedy, McCann και Havas, κατέγραψε αύξηση 23% στα μέλη του τον Φεβρουάριο, ενώ νωρίτερα μέσα στο έτος έθεσε σαν στόχο έσοδα 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2020, ποσό σημαντικά αυξημένο από τα τρέχοντα έσοδα των 1,3 δισ. δολαρίων.

Επιπρόσθετα, τον Φεβρουάριο η Gail Tifford που εργαζόταν στη Unilever, μετακινήθηκε στη Weight Watchers για να αναλάβει καθήκοντα chief brand officer και επιφορτισμένη με την ενοποίηση της οργάνωσης της εταιρείας σε ψηφιακό και φυσικό περιβάλλον.

"Αξιολογούμε τις συνεργασίες μας με τις εταιρείες, ανάλογα με τις ικανότητές τους για την υποστήριξη του συνόλου των τολμηρών μας κινήσεων, όπως το integrating, η προσωποποίηση όσων κάνουμε και η βαθύτερη κατανόηση των κοινοτήτων μας" είχε αναφέρει μεταξύ άλλων η Tifford για το spec που ολοκληρώθηκε.