To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WFA: 80% των διαφημιζομένων αναβάλλουν καμπάνιες

WFA: 80% των διαφημιζομένων αναβάλλουν καμπάνιες

Περίπου 4 στους 5 (81%) marketers από μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις δηλώνουν πως αναβάλλουν τις προγραμματισμένες καμπάνιες τους εξαιτίας της κρίσης της  πανδημίας του κορονοϊού, σύμφωνα με νέα έρευνα, που πραγματοποιήθηκε  την προηγούμενη εβδομάδα από την WFA (World Federation of advertisers).

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το 34% έχουν αποφασίσει να «παγώσουν» τις καμπάνιες για 1-2 μήνες, το 28% δηλώνουν πως τις έχουν μεταθέσει για ένα ολόκληρο τρίμηνο ενώ 13% αναφέρουν πως θα περιμένουν ένα εξάμηνο μέχρι να παρουσιάσουν ξανά καμπάνιες στην αγορά.

Εντούτοις, την ίδια στιγμή, το 79% δημιουργούν νέα μηνύματα, που απαντούν άμεσα στον τεράστιο αντίκτυπο που έχει η σημερινή κρίση στους ανθρώπους, που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. Το 50% αυτών των νέων μηνυμάτων έχει ήδη ξεκινήσει να «τρέχει» ή πρόκειται μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα. Επίσης, 29% δηλώνει πως σχεδιάζει να αρχίσει να δημιουργεί άμεσα νέα μηνύματα.    

Βέβαια, αποτέλεσμα αυτών τον αλλαγών είναι η σημαντική πτώση των ετήσιων marketing budgets. Το 57% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνουν πως μειώνουν τις επενδύσεις τους ενώ για το 32% δεν καταγράφονται αλλαγές.

Στην έρευνα συμμετείχαν 32 εταιρείες μέλη της WFA, των οποίων η συνολική ετήσια επένδυση για σκοπούς marketing αγγίζει τα 60 δις δολάρια, καλύπτοντας 10 διαφορετικούς επιχειρηματικούς τομείς. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν μεταξύ 25/3 και 30/3 ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το 69% των συμμετεχόντων διατηρεί παγκόσμιες αρμοδιότητες ενώ το υπόλοιπο 31% έχει περιφερειακό (regional) ρόλο.

Σε διαφορετική έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 58 media leaders, οι συμμετέχοντες δήλωσαν πως αναμένουν η μέση μείωση των media budgets να κυμανθεί περί το 23%. Βέβαια, το 21% του δείγματος προέβλεψε περικοπές που ξεπερνούν το 40%

 

 

TAGS: WFA