To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Ανάπτυξη εν μέσω ανησυχίας

WPP: Ανάπτυξη εν μέσω ανησυχίας
WPP: Ανάπτυξη εν μέσω ανησυχίας

Μπορεί η παγκόσμια οικονομία να παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης, ο όμιλος μάρκετινγκ και επικοινωνίας WPP, που παρουσίασε ανάπτυξη 12% στα κέρδη προ φόρων για το 2014 (ανήλθαν σε 1,4 δισ. λίρες), ανέφερε ότι δεν είναι πιθανό για τους πελάτες του, να αυξήσουν σημαντικά τη δαπάνη μέσα στο 2015.

Ο όμιλος, που είδε τις συνολικές του πωλήσεις να αυξάνονται κατά 4,6% και να φτάνουν στα 11,5 δισ. λίρες για το εξεταζόμενο διάστημα, ανέφερε επίσης ισχυρή ανάπτυξη σε όλες τις περιφέρειες δράσης, συμπεριλαμβανομένης της Βρετανίας και της Βόρειας Αμερικής.

Παρ\' όλα αυτά, ο chief executive Martin Sorrell εξέφρασε τις ανησυχίες του. «Παρά το γεγονός πως οι πελάτες έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από τον Σεπτέμβριο του 2008, η τάση αύξησης του παγκόσμιου ΑΕΠ κατά 3-3,5% σε πραγματικές τιμές και 5-5,5% σε ονομαστικές, σε συνδυασμό με τα σημερινά επίπεδα αβεβαιότητας και τον αυστηρό έλεγχο εταιρικής διακυβέρνησης, τους κάνουν απρόθυμους να πάρουν περισσότερα ρίσκα» ανέφερε.

Επιπρόσθετα, είπε πως περιμένει από τους πελάτες του WPP να παραμείμουν εστιασμένοι στο brand building και στην αύξηση αξιοποίησης του lower-cost ψηφιακού χώρου. «Το σχέδιο για το 2015 μοιάζει αρκετά με αυτό του 2014, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν σημαντικά γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες ή το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου για να ενισχύσουν τα Marketing μπάτζετ» πρόσθεσε και αποκάλυψε πως τα Like-for-like έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 6,7% τον Ιανουάριο του 2015 και οι like-for-like καθαρές πωλήσεις βελτιώθηκαν επίσης κατά 3,9%.