To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Μπόνους 592 εκατ. λιρών σε 50.000 συνεργάτες

WPP: Μπόνους 592 εκατ.  λιρών σε 50.000 συνεργάτες
Η WPP έχει ξεπεράσει τους στόχους μπόνους προσωπικού και θα δώσει 592 εκατ. λίρες σε περισσότερους από 50.000 συνεργάτες μετά από αυτό που αποκάλεσε μια «εξαιρετική» χρονιά, κατά την οποία τα έσοδα αυξήθηκαν 12,1%.
Ο μεγαλύτερος όμιλος επικοινωνίας στον κόσμο είχε αρχίσει το 2021 να προβλέπει ανάπτυξη με μεσαία μονοψήφια επίπεδα, αλλά αναβάθμισε τις προβλέψεις του καθ' όλην τη διάρκεια του έτους, καθώς η αγορά της διαφήμισης επανήλθε δυναμικά από την ύφεση της πανδημίας.
Μόλις τον Αύγουστο, η WPP είχε δηλώσει ότι περίμενε ότι τα ετήσια «μπόνους προσωπικού θα ήταν περίπου 450 εκατ. λίρες σε σύγκριση με τα 185 εκατ. που ήταν το 2020 και 294 εκατ. το 2019. Περισσότερο από το ήμισυ του προσωπικού, άνω των 54.000 υπαλλήλων, είναι επιλέξιμο για μπόνους, με το μεγαλύτερο ποσοστό να καταβάλλεται σε μετοχές, ειδικά για τα ανώτερα στελέχη. Η WPP έχει προσθέσει περισσότερους από 9.550 υπαλλήλους και πλέον απασχολεί 109.400 ανθρώπους, αντισταθμίζοντας και με το παραπάνω τις 6.500 θέσεις που αναγκάστηκε να καταργήσει το 2020, κατά τη διάρκεια της χειρότερης περιόδου της πανδημίας.
Η αύξηση του 12,1% στα οργανικά έσοδα της WPP την φέρνει στην κορυφή με όρους ανάπτυξης, αφού η Publicis σημείωσε άνοδο 10%, η Omnicom 10,2%, η Interpublic 11,9% και η Dentsu 13% (με ανάπτυξη 9,7% εκτός της εγχώριας αγοράς της Ιαπωνίας). Ο Chief Executive της WPP, Mark Read, δήλωσε: «το 2021 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για την WPP. Η μεγάλη ζήτηση για τις υπηρεσίες μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ, τα media, το ηλεκτρονικό εμπόριο και την τεχνολογία είχε ως αποτέλεσμα την ταχύτερη οργανική μας ανάπτυξη εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια. Ως αποτέλεσμα, βρισκόμαστε δύο χρόνια μπροστά από τα σχέδιά μας, επιτυγχάνοντας το στόχο εσόδων μας για το 2023». 
TAGS: WPP