To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Δημιουργεί νέο creative hub

WPP: Δημιουργεί νέο creative hub

Ο όμιλος επικοινωνίας WPP ανακοίνωσε οτί εγκαινίαζει νέο campus στο Τορόντο ενός creative hub που προορίζεται να συγκεντρώσει 2.000 άτομα σε όλο το δίκτυο των agencies  του οργανισμού. Το νέο campus προστίθεται σε αυτά που άνοιξαν πρόσφατα στην Πράγα, στο Μιλάνο, στο Ντιτρόιτ και στο Λονδίνο. Το hub κατασκευάστηκε με γνώμονα τη συνεργασία για να ενθαρρύνει μεγαλύτερη διασύνδεση και δημιουργικότητα μεταξύ των εταιρειών του WPP, που περιλαμβάνουν ηχηρά ονόματα όπως τις GroupM, Ogilvy, Wunderman Thompson, Grey και άλλες.
«Το Τορόντο είναι μια ζωντανή πόλη, γνωστή παγκοσμίως για τα κορυφαία δημιουργικά ταλέντα», δήλωσε ο country manager της WPP για τον Καναδά, Arthur Fleischmann και πρόσθεσε: «το νεό campus της WPP στο Τορόντο αντιπροσωπεύει ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει αυτή η πόλη σε ψηφιακή διαφήμιση, μέσα ενημέρωσης, επικοινωνίες και PR.
Το hub επιτρέπει στις ομάδες μας να ενωθούν για να συνεργαστούν για μια εξαιρετική δουλειά για τους πελάτες». Σχεδιασμένο από την BDG Architecture + Design που ανήκει στην WPP, το campus των 250.000 τετραγωνικών βρίσκεται στο Waterfront Innovation Center και στις όχθες της λίμνης Οντάριο. Το κτίριο βρίσκεται επίσης στη διαδικασία απόκτησης Πιστοποίησης Platinum LEED, υποστηρίζοντας περαιτέρω τον στόχο της WPP να επιτύχει net zero στις δραστηριότητές της έως το 2025.

TAGS: WPP