To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Νέα εξαγορά με το βλέμμα στην… Amazon

WPP: Νέα εξαγορά με το βλέμμα στην… Amazon
Η Possible, ιδιοκτησίας του ομίλου WPP, προχώρησε στην εξαγορά της Marketplace Ignition, μιας e-commerce εταιρείας, που εστιάζει στη συμβουλευτική πελατών για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους στο Amazon και σε άλλα online εμπορικά πεδία.

Με την εξαγορά της Ignition, o μεγαλύτερος παγκόσμιος όμιλος διαφήμισης ευελπιστεί πως θα εμπλακεί στις δραστηριότητες της εξελισσόμενης αυτοκρατορίας του Amazon. "Οι πελάτες μας, ζητούν επίμονα να τους προσφέρουμε τεχνογνωσία για την Amazon και θέλουν να αποτελέσουμε την εταιρεία που θα τους προσφέρει λύσεις στη συναλλαγή τους με την Amazon" ανέφερε σχετικά ο global chief executive της Possible, Shane Atkinson.

Η Marketplace Ignition ιδρύθηκε το 2011 από τον πρώην senior executive της Amazon, Eric Heller και σήμερα συνεργάζεται με περισσότερα από 400 brands, μεταξύ των οποίων τα Hallmark Cards, Lifetime Brands και Reynolds Consumer Products. Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς από την Possible, η εταιρεία θα μετονομαστεί σε Marketplace Ignition, A Possible Commerce Agency και θα καθοδηγείται από τον Heller.

Το νέο απόκτημα του WPP απασχολεί 35 άτομα, έχει τη βάση του στην Ατλάντα και λειτουργεί επιπλέον γραφείο στο Σιάτλ. Η εξαγορά της, εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής που εφαρμόζει ο όμιλος, εστιάζοντας στην τεχνολογία, το data και το content, προκειμένου να διαφοροποιήσει τις προτάσεις του προς τους πελάτες.