To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Συγχωνεύει τις Essence και MediaCom

WPP: Συγχωνεύει τις Essence και MediaCom
Τα διεθνή δίκτυα media specialist Essence και MediaCom συγχωνεύονται για να σχηματίσουν μια νέα εταιρεία, με μεγάλους πελάτες όπως η Mars και η Unilever, οι οποίοι υποστηρίζουν και την απόφαση. Η GroupM, που ανήκει στον όμιλο WPP, ανακοίνωσε την είδηση στις 26/04, ενώ επιβεβαίωσε επίσης ότι είχε συγχωνεύσει την πρόσφατα δημιουργηθείσα Neo με τη Mindshare.
Εκτός από την ενοποίηση των θυγατρικών της, ανακοίνωσε και το λανσάρισμα της GroupM Nexus, ενός νέου media unit που βασίζεται σε ανθρώπους από τις Finecast, Xaxis και GroupM Services. Ο Nick Lawson, ο οποίος ήταν o Global Chief Executive Officer της MediaCom, θα ηγηθεί της νέας εταιρείας με το όνομα EssenceMediacom, ενώ ο Kyoko Matsushita, πρώην CEO της Essence, θα ηγηθεί των δραστηριοτήτων της WPP στην Ιαπωνία.
Η GroupM Nexus θα διευθύνεται από τον Global Chief Executive της Xaxis, Nicolas Bidon. Σε δήλωσή του ο Global CEO της GroupM, Christian Juhl, ανέφερε: «Είμαστε παθιασμένοι με την ευκαιρία που μας δίνει η τεχνολογία να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να πλοηγηθούν σε αυτό το περιβάλλον συνεχών αλλαγών και να επιτύχουν τους αναπτυξιακούς τους στόχους».
TAGS: WPP