To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BMW: Στην Omnicom oι δραστηριότητες του marketing

BMW: Στην Omnicom oι δραστηριότητες του marketing

Η BMW Βόρειας Αμερικής ανακοίνωσε ότι θα ενοποιήσει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ στις ΗΠΑ για τις BMW, Mini και BMW Group στην Omnicom Group. Ακολουθώντας μια «εξαντλητική» διαδικασία RFP ΄όπως την αποκάλεσε, με επικεφαλής την Ebiquity, η εταιρεία ανέθεσε τις δραστηριότητές της στο CRM στην The Javelin Agency και τα social media στην 180/NY. Ο προηγούμενος κατάλογος των agencies της BMW στις ΗΠΑ περιελάμβανε την Performance Art της Interpublic (δεδομένα και CRM) και την Anchor Worldwide (social).
Η Critical Mass διατηρεί την digital επιχείρηση για BMW και Mini και προσθέτει τις BMW Group Financial Services, U.S. Η Goodby, Silverstein, & Partners διατηρεί τον ρόλο της ως κορυφαίο δημιουργικό agency για την BMW, και προσθέτει νέες «ευθύνες» για τις Mini και BMW Group Financial Services, Η.Π.Α. ο Μάρκους Κέισι, επικεφαλής μάρκετινγκ, BMW της Βόρειας Αμερικής, δήλωσε: «Αυτές οι αλλαγές αντικατοπτρίζουν την επιθυμία μας να δημιουργήσουμε συνέργειες και να εξορθολογίσουμε την επιχείρησή μας στο όνομα της αποδοτικότητας της ταχύτητας». Νωρίτερα φέτος, η BMW της Βόρειας Αμερικής ανακοίνωσε ότι η Critical Mass θα δημιουργήσει ένα νέο bespoke unit για τη διαχείριση των media planning and buying δραστηριοτήτων για τις BMW, Mini και BMW Motorrad.
Οι δαπάνες στην περιοχή υπολογίζονται σε 150 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία COMvergence. Άλλα 200 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακές δαπάνες προορίζονται για την περιοχή φέτος, σύμφωνα με το COMvergence.

TAGS: BMW