To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Chanel: «Τρέχει» spec για τα global media

Chanel: «Τρέχει» spec για τα global media
Το λογαριασμό κατείχε μέχρι πρότινος το WPP.

Σε αναθεώρηση του global mediabuying λογαριασμού της προχωρά η Chanel και έχει έρθει σε επαφή
με κορυφαία agency group. H WPP διατηρούσε το λογαριασμό το 2013 όταν δημιούργησε το specialist
shop, Plus, που αντλούσε πόρους πρωτίστως από την Mindshare όπως και την MEC, πλέον γνωστή ως Wavemaker, συν τις Ogilvy και AKQA. Προηγουμένως, η MEC συνεργαζόταν με τη Chanel για μια δεκαετία. H Chanel είναι σημαντικός διαφημιζόμενος και marketer, καθώς δαπάνησε 1,77 δισ. δολάρια σε “brand support” δραστηριότητες το 2019, αν και πηγές της βιομηχανίας υπολογίζουν πως οι δαπάνες για πληρωμένα media κυμαίνονται πλέον στα επίπεδα των 400 με 500 δολαρίων.

O γαλλικός οίκος μόδας αρνήθηκε να σχολιάσει όπως και η MediaSense, που «τρέχει» το pitch. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα οικονομικά στοιχεία, τα ετήσια έσοδα της Chanel το 2019 ήταν 12,3 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2018, ωστόσο η κατηγορία προειδοποίησε τον Ιούνιο του 2020 πως είχε υποστεί σημαντική επίπτωση από την Covid-19 και το προσωρινό κλείσιμο των μπουτίκ σε όλες τις περιοχές θα «μειώσει τα έσοδα και τα κέρδη». Η περιοχή Ασία-Ειρηνικός είναι η μεγαλύτερη περιοχή ανά έσοδα (44%), με την Ευρώπη (37%) και τη Νότια και Βόρεια Αμερική (19%) να ακολουθούν.
TAGS: Chanel