To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

«Φρένο» από την ASA στην νέα καμπάνια της Jaguar Land Rover

«Φρένο» από την ASA στην νέα καμπάνια της Jaguar Land Rover

Η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (Advertising Standards Authority -ASA) της Βρετανίας επικύρωσε καταγγελία σχετικά με μια διαφήμιση της Jaguar Land Rover Ltd, δηλώνοντας ότι το δημιουργικό πρότεινε ψευδώς ότι τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης θα εμπόδιζε τους ανθρώπους να πέφτουν από γκρεμούς.
Συγκεκριμένα, δύο θεατές παραπονέθηκαν για τις δύο διαφημίσεις, στις οποίες ένας οδηγός του οχήματος σταματά στην άκρη του γκρεμού χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες ανίχνευσης σύγκρουσης του αυτοκινήτου. Η ανησυχία τους με την οποία τελικά συμφώνησε η ASA, ήταν ότι το λογισμικό ανίχνευσης σύγκρουσης δεν μπορεί να εντοπίσει κενό χώρο.
Η υπεράσπιση της Jaguar Land Rover υποστήριξε ότι το λογισμικό στην πραγματικότητα ανίχνευε έναν ογκόλιθο πίσω από το όχημα και ότι ο εν λόγω ογκόλιθος ήταν εμφανής από τα πλαϊνά πλάνα του αυτοκινήτου που έκανε όπισθεν.
Ωστόσο, η ASA δήλωσε: «Η κάμερα εμφανίστηκε σε λειτουργία ‘on-road’ και ο αισθητήρας σημείωσε ένα ηχητικό σήμα καθώς το όχημα πλησίαζε στην άκρη του γκρεμού όπου το αυτοκίνητο θα είχε πέσει αν δεν λειτουργούσαν τα φρένα». Έτσι, ενώ η εικόνα ενός οχήματος που πλησιάζει στην άκρη του γκρεμού ήταν εντυπωσιακή, η ASA αποφάσισε ότι οι διαφημίσεις δεν μπορούν να ξανά εμφανιστούν στην τρέχουσα μορφή τους.