To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Meta για τα δεδομένα εφήβων

Η Meta για τα  δεδομένα εφήβων
Η προσπάθεια της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου (Federal Trade Commission) να αναθεωρήσει το διακανονισμό απορρήτου του 2019 με τη Meta Platforms, απαγορεύοντας στην εταιρεία να δημιουργεί έσοδα από τα δεδομένα των εφήβων, είναι «παράνομη», υποστηρίζει η εταιρεία. «Η Επιτροπή θέλει να προσθέσει εντελώς νέους όρους που δεν είχαν συμπεριληφθεί το 2019», αναφέρει η Meta στα έγγραφα που κατατέθηκαν αυτήν την εβδομάδα στην FTC.
«Ο νόμος είναι ξεκάθαρος ότι δεν μπορεί να το κάνει», συμπληρώνει. Το επιχείρημα της εταιρείας έρχεται ως απάντηση στην προσπάθεια της FTC να τροποποιήσει τον προηγούμενο διακανονισμό, προσθέτοντας νέους όρους που θα εμπόδιζαν τη Meta να χρησιμοποιεί δεδομένα ανηλίκων για τη στόχευση διαφημίσεων. (Η Meta επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να στέλνουν στοχευμένες διαφημίσεις σε εφήβους με βάση την ηλικία και την τοποθεσία τους). Ο αρχικός διακανονισμός προήλθε από ισχυρισμούς ότι η Meta επέτρεψε στην Cambridge Analytica και σε άλλους εξωτερικούς προγραμματιστές να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών.
Η συμφωνία απαιτούσε από τη Meta να πληρώσει 5 δισεκατομμύρια δολάρια και να εφαρμόσει νέα πολιτική απορρήτου. Η Meta υποστηρίζει στα νέα της έγγραφα ότι αυτές οι εικαζόμενες παραβιάσεις αποτελούν μόνο προβλέψιμα «τεχνικά λάθη», που δεν δικαιολογούν την προσπάθεια της FTC να ανοίξει εκ νέου το διακανονισμό. «Η Meta διόρθωσε τα λάθη γρήγορα και αποκάλυψε έγκαιρα τα θέματα στην Επιτροπή και στους χρήστες», επισημαίνει η εταιρεία.