To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η συμβολή της Θάτσερ στη βρετανική διαφήμιση

Η συμβολή της Θάτσερ στη βρετανική διαφήμιση
Η συμβολή της Θάτσερ στη βρετανική διαφήμιση

Την εκτίμησή τους για την προσωπικότητα της Μάργκαρετ Θάτσερ, η οποία έφυγε πριν λίγες ημέρες από τη ζωή, σε ηλικία 87 ετών, εξέφρασαν σημαντικά στελέχη της διαφημιστικής βιομηχανίας, που συνεργάστηκαν κατά καιρούς μαζί της.

Ο chairman της M&C Saatchi, Jeremy Sinclair, ο οποίος δούλεψε για την καμπάνια \"Labour isn’t working\", η οποία βοήθησε τη Θάτσερ να αυξήσει την ισχύ της το 1979, υποστήριξε: \"Η κ. Θάτσερ κατάφερε μόνη της να βελτιώσει τη θέση της Βρετανίας, έπειτα από τη μεταπολεμική ύφεση. Περισσότερο από αυτό, ενέπνευσε σπουδαίες διαφημίσεις\".

\"\"

Την ίδια στιγμή, ο chairman της Bell Pottinger Private, Lord Bell, που αποτελούσε managing director της Saatchi & Saatchi, όταν εκείνη εκλέχθηκε Πρωθυπουργός της χώρας, τόνισε: \"Ποτέ δεν θα ξαναδούμε κάποια ή κάποιον σαν κι αυτή. Ήταν μια από τις σπουδαιότερες Πρωθυπουργούς και μεταμόρφωσε τις ζωές των ανθρώπων\". Εξάλλου, η έγκριση που έδωσε η Θάτσερ για την κυκλοφορία της καμπάνιας \"Labour isn’t working\" επηρέασε σημαντικά την πολιτική διαφήμιση στη Βρετανία για τις δυο επόμενες δεκαετίες. 

Ο πρώην chairman της BMP DDB, Sir Chris Powell, που εργάστηκε σε μια σειρά προεκλογικών καμπανιών για την Εργατική Παράταξη, σημείωσε: \"Θεωρώ πως συναντάς ένα πόστερ σαν κι αυτό της καμπάνιας Labour isn\'t working, μια φορά σε κάθε γενιά\".

Κοινή ομολογία ήταν πως η άλλη συνεισφορά της Θάτσερ στη διαφήμιση, τη δεκαετία του \'80, ήταν το επιθετικό πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, που οδήγησε σε υψηλές δαπάνες για εμπορικούς σκοπούς, όπως η καμπάνια \"if you see Sid, tell him\" που δημιούργησε η Young & Rubicam το 1986 για τη British Gas.