To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG: Προσφέρει net zero media buying

IPG: Προσφέρει  net zero media buying
Η IPG Mediabrands έχει δημιουργήσει μια νέα συνεργασία με στόχο τη μέτρηση και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα της ψηφιακής διαφήμισης. Σε συνεργασία με τη Scope3, μια εταιρεία που ειδικεύεται στις εκπομπές άνθρακα της εφοδιαστικής αλυσίδας των media, οι πελάτες της Mediabrands θα έχουν τη δυνατότητα να μετρούν, να αντισταθμίζουν και να μειώνουν τα επίπεδα CO2 από τη δραστηριότητα ψηφιακής διαφήμισης που πραγματοποιούν.
Η Mediabrands θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί τα δεδομένα της Scope3 για κάθε digital ad impression, προκειμένου να παρέχει υπηρεσίες μέτρησης και αναφοράς (reportiging), ενώ θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το δικό της εργαλείο για τη μέτρηση άνθρακα στη χρήση των media. Θα προσφέρει επίσης τα Green Media Products της Scope3, τα οποία συνυπολογίζουν το κόστος του άνθρακα στην τιμή της διαφήμισης, για να δώσει στα brands εναλλακτικές λύσεις ουδέτερες ως προς το ανθρακικό αποτύπωμα για τις καμπάνιες τους.
«Η συνεργασία μας με τη Scope3 είναι μια από τις πολλές δεσμεύσεις που αναλαμβάνει η Mediabrands, για να κάνει βήματα για την υποστήριξη της δράσης για το κλίμα ως μέρος των ευρύτερων προσπαθειών μας Media for Good», δήλωσε η παγκόσμια διευθύνουσα σύμβουλος της Mediabrands, Eileen Kiernan.