To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

META: Tα νέα σχέδια που ανακοίνωσε στα Cannes Lions

META: Tα νέα σχέδια που ανακοίνωσε στα Cannes Lions
Τα Reels και η τεχνητή νοημοσύνη (AI) αποτέλεσαν το μεγαλύτερο μέρος της παρουσίασης της Meta στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. H εταιρεία ανακοίνωσε σχέδια για επέκταση και βελτίωση των Reels ads, καθώς και των chatbot που υποστηρίζονται από AI.
Σχετικά με τα Reels, η εταιρεία δήλωσε ότι «επεκτείνει τις διαφημίσεις στo Instagram Reels σε διαφημιζόμενους με απευθείας διαφημίσεις στο περιεχόμενο και χωρίς να διακόπτει το άτομο που παρακολουθεί το Reel». Επιπλέον, η Meta φέρνει app promotional ads στο Facebook και στο Instagram Reels, «για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους και να αναπτύξουν τη βάση χρηστών τους».
Οι χρήστες «μοιράζονται» τα Reels περισσότερες από δύο δισεκατομμύρια φορές κάθε μέρα, αριθμός που η Meta ισχυρίζεται ότι έχει διπλασιαστεί τους τελευταίους έξι μήνες. Με τόσο υψηλό επίπεδο επισκεψιμότητας σε αυτήν τη μορφή του short video, η Meta ελπίζει ότι τα app promotional ads θα παρέχουν στους διαφημιζόμενους καλύτερες πιθανότητες να ξεχωρίσουν «μέσα σε μια θορυδώδη αγορά». Η Meta ανακοίνωσε επίσης ότι δοκιμάζει τη βελτιστοποίηση μουσικής στα Facebook Reels με «διαφοροποιημένη, δωρεάν και υψηλής ποιότητας μουσική» από τη βιβλιοθήκη της Meta Sound Collection.
Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να προσθέτουν μουσική κατά τη δημιουργία των καμπανιών τους μέσω του Creative Editor ή στο Advantage+ Creative. Η εταιρεία θα δοκιμάσει και το brand-suitability Inventory φίλτρο που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα Reels.
TAGS: Facebook