To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mini: Media spec στις ΗΠΑ

Mini: Media spec στις ΗΠΑ
Η Mini USA, η μάρκα αυτοκινήτων που ανήκει στη BMW, προχωρά σε περιφερειακή αναθεώρηση των media, σε μια διαδικασία που χειρίζεται η Burnett Collective και εστιάζει στις retail επικοινωνίες των 127 dealerships της Αμερικής.

Εκπρόσωπος της Mini USA ανέφερε πως η συγκεκριμένη αναθεώρηση δεν θα επηρεάσει τη σχέση με τη UM, η οποία αποτελεί τη βασική media συνεργάτιδα της μάρκας στην Αμερική. Σημειώνεται πως η UM του δικτύου IPG Mediabrands αποτελεί τη βασική media συνεργάτιδα της BMW από το 2009, ενώ πρόσθεσε στα καθήκοντά της και τη Mini έπειτα από σχετική αναθεώρηση το 2016.

Σύμφωνα με πηγές, η Mini επιδιώκει να συγκεντρώσει την επικοινωνία των dealers, που βρίσκονται σε τέσσερις; περιφέρειες των ΗΠΑ (ανατολικά, δυτικά, βόρεια και νότια), σε μια εταιρεία, από τις ξεχωριστές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόταν μέχρι σήμερα. Επιπλέον, η μάρκα αναθεωρεί και την ψηφιακή της επικοινωνία σε αυτές τις περιφέρειες.

Η αναθεώρηση βρίσκεται ακόμα στα αρχικά της στάδια, ενώ σύμφωνα με την Kantar Media, η Mini ξόδεψε 24,5 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2017, από τα 35,6 εκατομμύρια του 2016. Επιπλέον, τον περσινό Σεπτέμβριο ονόμασε την Pereira & O’Dell σαν τη βασική δημιουργική της συνεργάτιδα στη συγκεκριμένη αγορά.  
TAGS: MINI, BMW