To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέο παγκόσμιο spec για την BMW

Νέο παγκόσμιο spec για την BMW
Η BMW βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο όσον αφορά την επιλογή ενός agency για το spec με αντικείμενο τον παγκόσμιο ψηφιακό της μετασχηματισμό. Η Accenture Interactive, η Deloitte Digital και η Merkle είναι μεταξύ εκείνων των εταιρειών που παίρνουν μέρος στη διαδικασία, διεκδικώντας μια συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία.

Στο πλαίσιο αυτό, το BMW Group έχει ανακοινώσει τη στρατηγική του, προκειμένου να αυξήσει τη χρήση της τεχνολογίας υψηλής απόδοσης και συγκεκριμένα της artificial intelligence (AI), στα logistics.

Σημειώνεται πως στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, το BMW Group ανακοίνωσε πως σχεδιάζει να αυξήσει τη χρήση υπολογιστικών τεχνολογιών υψηλής απόδοσης και ειδικά της τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence- AI) στο χώρο των logistics. Βασικές προτεραιότητες για την αυτοκινητοβιομηχανία αποτελούν οι έξυπνες τεχνολογίες ρομποτικής στα logistics και τα data analytics. 
TAGS: BMW