Whirlpool EMEA: Στην WPP δημιουργικό και media
Μετά από spec που διήρκεσε εννέα μήνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από spec που διήρκεσε εννέα μήνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξάνει τις αρμοδιότητες του Manolo Arroyo
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη το παγκόσμιο spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντάχθηκε στο δυναμικό του Facebook το 2018 μετά από πολλά χρόνια θητείας ως CMO στην ΗP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε μετά απο 8 μήνες το παγκόσμιο media spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑZenith και Hearts & Science μοιράζονται τον ύψους 308 εκατομμυρίων δολαρίων λογαριασμό media planning & buying
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαφημιστικές επενδύσεις ενάντια στον Covid-19
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα αφορά αποκλειστικά σε EV οχήματα και η Hyundai γιόρτασε την κυκλοφορία της μετατρέποντας το London Eye σε ένα τεράστιο γράμμα «Q» με ηλεκτρικά φώτα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ45,6 εκατ. δολάρια οι καθαρές ζημιές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO όμιλος «έκοψε» 6.100 θέσεις εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα παγκόσμια έρευνα της KPMG αναδεικνύει ότι η Εμπειρία Πελάτη βελτιώνεται, καθώς οι πελάτες επαναπροσδιορίζουν τις προσδοκίες τους εν μέσω της νόσου COVID-19.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory