
Amazon: Επενδύει στην παραγωγή ταινιών
Άνω του 1 δις δολαρίων ετησίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆνω του 1 δις δολαρίων ετησίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρει διαγωνισμό για ταλέντα στην διαφήμιση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα σχέδια του τεχνολογικού «κολοσσού» η δημιουργία νέου υπερσύγχρονου γηπέδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σαντιάγκο Μπερναμπέου θα έχει την κορυφαία εφαρμογή τεχνολογίας Wi-Fi 6
Mε τη δημιουργική υπογραφή της Emma Summerton
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύοντας την εμπορική προσφρορά του ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικαθιστώντας τον Bob Chapek
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη συμφωνία εξογοράς του ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την SCOPE3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να το ενσωματώσει στο δίκτυο της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory