
Effie Europe 2022: Co-Chair η Magdalena Kosińsk
Marketing Director CEER της Philips DA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMarketing Director CEER της Philips DA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ6 εκατομύρια νέοι χρήστες μέσα σε τρεις μήνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟργανική ανάπτυξη 6,5%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γνωστός κωμικός επιστρέφει σε έναν ρόλο που αγαπήθηκε από το κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκέψεις της διοργανώτριας αρχής του τελικού για διεξαγωγή του εκτός ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει ήδη τους μισούς συνδρομητές του Netflix
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Dalana Brand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple παραμένει το πιο ακριβό brand του πλανήτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθώς υποχωρούν οι επιπτώσεις της πανδημίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επίκεντρο τους subscribers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπαναπιστοποιήθηκε ως Premier Partner
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory