Επεκτάθηκε η αγορά διαφημίσεων στις ΗΠΑ το 2023
Με άνοδο 0,5% σε σχέση με το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε άνοδο 0,5% σε σχέση με το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 27η έκδοση της έρευνας της Deloitte δείχνει πως τα εμπορικά έσοδα των μεγαλύτερων ποδοσφαιρικών ομάδων του πλανήτη να ξεπερνούν πλεόν αυτά των ραδιοτηλεοπτικών μεταδόσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μετοχή της εταιρείας σημείωσε άλμα άνω του 2%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα επόμενα τρία χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 260,8 εκατομμύρια έφτασαν οι συνδρομητές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠου υποστηρίζεται από το μοντέλο Gemini AI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαδέχεται τον Mat Baxter
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Κομισιόν δεσμεύεται να αναπτύξει εσωτερικές επιχειρησιακές κατευθυντήριες γραμμές για την ασφαλή, αξιόπιστη και νόμιμη χρήση της ΤΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια κατάχρηση στην αγορά μέσω του Apple Pay
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι επενδυτές μείωσαν τις μετοχές της κατά περίπου 4%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory