Συνασπισμός media εταιρειών για τη brand safety
Οι media εταιρείες από διάφορους holding ομίλους αφήνουν στην άκρη τις διαφορές τους και συνασπίζονται για τη δημιουργία ενός οργανισμού, που θα εστιάζει στη brand safety.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι media εταιρείες από διάφορους holding ομίλους αφήνουν στην άκρη τις διαφορές τους και συνασπίζονται για τη δημιουργία ενός οργανισμού, που θα εστιάζει στη brand safety.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PayPal φέρεται να έχει καταλήξει στις δυο εταιρείες που συνθέτουν την τελική shortlist της παγκόσμιας δημιουργικής της αναθεώρησης, η οποία συμπλήρωσε έξι μήνες σε διάρκεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Irwin Gotlieb αποφάσισε να παραιτηθεί από τον ρόλο του global chairman της Group M και μετακινείται σε senior advisory θέση εντός του WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Betfair όρισε τη Leo Burnett London σαν τη δημιουργική της συνεργάτιδα για τις διεθνείς της επιχειρήσεις, έπειτα από σχετική διαγωνιστική διαδικασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble προχωρά σε αναθεώρηση των media για τις επιχειρήσεις περιποίησης μαλλιών της Βόρειας Αμερικής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Barclays Investment Bank προχωρά σε παγκόσμια αναθεώρηση για την προσθήκη ενός "digital specialist" στο ρόστερ εταιρειών που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Huge του ομίλου Interpublic ανακοίνωσε την προαγωγή του Michael Koziol στη θέση του global CEO, με τα καθήκοντά του να τίθενται σε άμεση ισχύ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ founding partner της FCB Inferno, Tim Doust ετοιμάζεται να αποχωρήσει από την εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από περισσότερα από δύο χρόνια νομικής διαμάχης, ο WPP προχώρησε σε διευθέτηση της υπόθεσης που ξεκίνησε από τις κατηγορίες της πρώην Chief Communications Officer της JWT, Erin Johnson περί σεξουαλικής παρενόχλησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO του πολυεθνικού ομίλου ερευνάται για κακή χρήση κεφαλαίων. Τι δηλώνει ο ίδιος για τις συγκεκριμένες αναφορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ out-of-home (OOH) και experiential εταιρεία του ομίλου WPP, Kinetic Βόρειας Αμερικής, προχωρά σε αναδιοργάνωση της ομάδας ηγεσίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Worldgroup τοποθέτησε τον Sergio Lopez στο νέο ρόλο του chief production officer για τις ευρωπαϊκές της επιχειρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory