
Στην BBDO το Jägermeister στην Κίνα
Αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών marketing, επικοινωνίας, ψηφιακών δραστηριοτήτων και social media στρατηγικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών marketing, επικοινωνίας, ψηφιακών δραστηριοτήτων και social media στρατηγικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια μετρήσεις σχετικές με ad delivery, viewability και invalid traffic όσον αφορά τα branded gifs
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο λογαριασμό χειριζόταν προηγουμένως η J. Walter Thompson για περισσότερα από 70 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα specs δημιουργικού που έχει τρέξει το 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO προπονητής της Εθνικής Ιταλίας και ένα από τα θρυλικά 10αρια στο χώρο του ποδοσφαίρου, συνάντησε το νέο Fiat 500Χ Sport
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brayton ξεκίνησε τη συνεργασία της με την πλατφόρμα πριν από εννέα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνακοίνωσε την παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια Tommy Jeans
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκοσμίου βεληνεκούς διαφημιζόμενοι θα συναντηθούν με σημαντικά στελέχη της διαφήμισης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAναλαμβάνει το ρόλο του non-executive director
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε πρωταγωνιστή τον Αμερικανό αθλητή και ακτιβιστή Colin Kaepernick
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημιουργήθηκε από την BETC σε συνεργασία με το Lego Agency
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπικράτησε της Group M του WPP Group στο τελικό στάδιο του spec και ανέλαβε τον ύψους 400 εκατ. λιρών παγκόσμιο λογαριασμό του κολοσσού των τηλεπικοινωνιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory