1 δισ. θεατές για το Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών
Αριθμός-ρεκόρ για το άθλημα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αριθμός-ρεκόρ για το άθλημα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνα με στοιχεία της Zenith
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αναλαμβάνει καθήκοντα Group CEO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Ιταλική εταιρεία εξειδικεύεται στο UX & UI Design
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ιαπωνικός όμιλος Dentsu προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με την ισραηλινή εταιρεία media technology, Imprint.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο 62χρονος manager δημιούργησε την Imagine
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα τρία τέταρτα των διαφημιστών σκοπεύουν να αυξήσουν τις διαφημίσεις στα podcasts, σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας DAX
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατείχε τη θέση Senior Vice President Brand EMEA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τα brands Jack Daniels, El Jimador και Finladia
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνα με πηγές, υπήρξε απευθείας ανάθεση, χωρίς να προκηρυχθεί spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα καμπάνια καλεί επιβάτες και αεροπορικές εταιρείες να πετούν υπεύθυνα, δημιουργώντας έτσι ένα βιώσιμο μέλλον για τις αεροπορικές μεταφορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To διαζύγιο έρχεται μετά από μια σειρά διαφημίσεων που κατηγορήθηκαν ότι περιείχαν ρατσιστικά στερεότυπα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory