MillerCoors: Παγκόσμια ανάθεση σε εταιρείες του Omnicom
Η MillerCoors αναθεώρησε το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών για το brand Miller για πέμπτη φορά μέσα σε λιγότερο από έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MillerCoors αναθεώρησε το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών για το brand Miller για πέμπτη φορά μέσα σε λιγότερο από έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe Group προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας PR και στρατηγικής επικοινωνίας, Salt, καθώς επιθυμεί να προσθέσει υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων στις προσφορά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις λοιπές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Spark Foundry, η media εταιρεία που μέχρι πρότινος ήταν γνωστή σαν Mediavest Spark, επέλεξε τον βετεράνο του Publicis Groupe, John Antoniades για να καθοδηγήσει την παγκόσμια ανάπτυξη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global chief information officer του News Corp, Dominic Shine θα ενταχθεί στο Dentsu Aegis Network σαν ο πρώτος του chief technology officer από τις αρχές Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαμαρτυρία κατά του Στρατού των Ηνωμένων Πολιτειών προχωρά το McCann Worldgroup, με αφορμή το "κόψιμό" του από σχετική διαδικασία διαφημιστικής και marketing αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Saatchi & Saatch London προσφέρει στο brand παγωτού Haagen-Dazs μια πιο νεανική αίσθηση, με ένα νέο διαφημιστικό σποτ που έχει τίτλο "Everyday Made Extraordinary".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάμψη παρουσίασε η δραστηριότητα στις εξαγορές και συγχωνεύσεις του marketing και διαφημιστικού πεδίου στο πρώτο εξάμηνο του 2017 και σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από την Publicis Media Exchange αποτελεί ο global chief executive της εταιρείας, Simon Pardon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PepsiCo προχωρά σε δημιουργική αναθεώρηση για το βασικό της soda brand στις Ηνωμένες Πολιτείες, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα επικεντρωθεί εντός του Omnicom Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μεγάλη αναθεώρηση στο marketing μοντέλο των Ηνωμένων Πολιτειών ετοιμάζει η McDonald's, καθώς αναζητά τρόπους να "κόψει" αρκετά εκατομμύρια δολάρια από τα διαφημιστικά της κόστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP προχώρησε στην εξαγορά της ανεξάρτητης γερμανικής δημιουργικής εταιρείας, Thjnk, στο πλαίσιο της στρατηγικής του να επεκτείνει το δίκτυό του στη Δυτική Ευρώπη ενόψει του επικείμενου Brexit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αμερικάνικη εταιρεία Stonyfield, η οποία πρόσφατα πουλήθηκε από τη Danone στη Lactalis, προχώρησε στην επιλογή της πρώτης δημιουργικής της συνεργάτιδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory