PSA Group: Στη BETC Paris η παγκόσμια διαφήμιση της Citroen
Η BETC Paris είναι η εταιρεία που επιλέχθηκε από το PSA Group για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της μάρκας Citroen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BETC Paris είναι η εταιρεία που επιλέχθηκε από το PSA Group για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού της μάρκας Citroen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bentley αποφάσισε τελικά να διατηρήσει τη συνεργασία της με την Keko London, έπειτα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας αναθεώρησης των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μουσική υπηρεσία Shazam προχώρησε στην πρόσληψη της branded content marketing chief της Viacom, Alexis Rodriguez, προκειμένου να αποτελέσει τη νέα επικεφαλής του τμήματος global marketing solutions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Richard Pinder παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του σαν chief executive της Crispin Porter & Bogusky London, καθώς αναζητά "επιστροφή στην επιχειρηματική ζωή".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Publicis Media προχωρά σε rebranding της Mediavest Spark σε Spark Foundry, σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τη σειρά υπηρεσιών της media εταιρείας και να της προσδώσει ένα "start up πνεύμα".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Coty βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης εταιρείας για τον χειρισμό social media δραστηριότητας για τη μάρκα Rimmel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP αποφάσισε να ενσωματώσει την Possible μέσα στη Wunderman, καθώς επιδιώκει να "ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις των παγκόσμιων marketers τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple δουλεύει πάνω στη βελτίωση του οικονομικού συστήματος συνεργασίας με τους publishers, οι οποίοι στέλνουν μεν άρθρα και content προς δημοσίευση στο News app, ωστόσο οι επιστροφές που λαμβάνουν, είναι πολύ μικρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Electrolux κατέληξε στην πρόσληψη της Anomaly για τον χειρισμό του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού, καθώς επιδιώκει να δώσει περισσότερο τοπικό χαρακτήρα στο ευρωπαϊκό της marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO του Publicis Groupe μίλησε για την απόφασή του να αποσύρει την όμιλο από τις δημιουργικές βραβεύσεις για ένα έτος, για χάρη της Marcel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώην marketing director Ηνωμένου Βασιλείου στην ΑΒ InBev, Nick Robinson εντάχθηκε στην Kerry Foods, αναλαμβάνοντας καθήκοντα chief marketing officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Thomas Cook προχώρησε στην πρόσληψη του Chris Chalmers, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα marketing και e-commerce director της ταξιδιωτικής εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory