
Στo WPP Group o Laurent Ezekiel
Αναλαμβάνει τον νεοδημιουργηθέντα ρόλο του chief marketing and growth officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει τον νεοδημιουργηθέντα ρόλο του chief marketing and growth officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Droga 5 αναλαμβάνει να υποστηρίξει επικοινωνιακά το λανσάρισμα του Setapp.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα πλάνα του για τη νέα εποχή του ομίλου αποκάλυψε ο διάδοχος του Sir Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMετά από περίπου 40 χρόνια συνεργασίας με τον διεθνή όμιλο επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ιnnocean προχωρά σε διαγωνιστική διαδικασία αναθεώρησης για το λογαριασμό media planning & buying και των δύο brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OMD, το δίκτυο media specialists της Omnicom, βρίσκεται στην πρώτη θέση της ετήσιας παγκόσμιας
κατάταξης της γαλλικής εταιρείας COMvergence.
Η Visa ανακοίνωσε μια πολυετή συνεργασία με την UEFA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 35 χρόνια στον δεύτερο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο του πλανήτη, ο Κeith Weed αποχωρεί από την Unilever τον Mάιο του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH UM ανέθεσε το ρόλο της CEO για την αγορά των ΗΠΑ στη Lynn Lewis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy προχώρησε στην προαγωγή του Piyush Pandey, chairman της Ogilvy India, στη θέση του
worldwide chief creative officer.
Στην S4 Capital περνά η MightyHive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο σημαντικές επιτυχίες σε παγκόσμια spec που «έτρεξαν» το τελευταίο διάστημα κατέγραψε
η Zenith.
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory